• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

IDENTITY CONSULTING

Amsterdam | Antwerpen

  • Home
  • Propositie
    • Scherpe identiteit
    • Dynamische strategie
    • Betere communicatie
  • Team
    • Hans Paul Brandt
    • Stijn van Diemen
    • Pim Lorjé
    • Karel Jan van Kesteren,
      associated partner
    • Renaat van Cauwenberge,
      associated partner
  • Artikelen
  • Contact

Artikelen

Merkarchitectuur: het opbouwen van klantvertrouwen

februari 4, 2020 By hans

Auteur: Bruno Braakhuis | Amsterdam

 

Eén of verschillende merken hanteren?

We krijgen regelmatig de vraag voorgelegd of er meerdere merken dienen te worden gehanteerd, zoals bijvoorbeeld voor divisies of dochterbedrijven. Vaak komt deze vraag voort uit interne motieven, zoals het willen volgen van de juridische structuur van een onderneming. Maar een merk heb je niet om er zelf van binnenuit naar te kijken, maar om anderen er van buitenaf naar te laten kijken. Een merk (brand) is namelijk wat het publiek denkt, voelt en ervaart bij een bedrijf, een dienst of een product.
[Lees meer…] overMerkarchitectuur: het opbouwen van klantvertrouwen

Veranderen doe je zo!

november 19, 2019 By hans

Auteur: Karel Jan van Kesteren | Oss
 
De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Globalisering, robotisering, digitalisering en technologische ontwikkeling zorgen ervoor dat kennis snel veroudert, dat behoeften van klanten veranderen, dat de concurrentie toeneemt en dat de levensduur van producten en diensten korter wordt. Een onderneming moet voortdurend in dat hoge tempo mee veranderen. Dat vraagt om snelle keuzes en wendbaarheid. Kortom: om een adaptieve organisatie. Maar wat doe je als het maar niet lukt om de transitie naar zo’n nieuw ondernemingsmodel in gang te zetten?
[Lees meer…] overVeranderen doe je zo!

Actuele vraagstukken

oktober 10, 2019 By hans

Auteur: Hans Paul Brandt | Amsterdam
 

Uitgangspunt is een ervaren mismatch tussen vraag en aanbod.

12 vraagstukken die ik actueel bij mijn relaties aantref draaien allen rond de match tussen vraag en aanbod.
[Lees meer…] overActuele vraagstukken

Hoe kom ik boven aan in Google? Relevantie!

oktober 1, 2018 By hans

Auteur: Pim Lorjé | Amsterdam
 

Dat is een vraag die ik veel hoor. Het boven aan komen in de natuurlijke zoekresultaten van Google hangt van veel factoren af. Ik heb meegemaakt dat iemand met 2 maanden in de top 3 stond op de belangrijkste zoekwoorden. Dat kan echter alleen als het een markt betreft waar niet veel concurrentie is. In de meeste gevallen is het een kwestie van alles goed doen en doorzetten. Meer tijd en energie er in stoppen dan de concurrent.
[Lees meer…] overHoe kom ik boven aan in Google? Relevantie!

Een Unique Selling Proposition?

juni 26, 2018 By hans

N.a.v. gesprek tussen Stephan Steins & Hans Paul Brandt | Amsterdam

Communicatie van het bijzondere.

In alle culturen en maatschappijen heeft conceptmarketing van dagelijkse gebruiksgoederen, via de communicatie van de unieke kenmerken voor de gebruiker van die goederen, zich ontwikkeld tot een centrale factor in de sociaal-culturele oriëntatie. De communicatie is daarbij gericht op de Unique Selling Proposition (USP), die de consument stuurt en tegelijkertijd zijn emotionele reflexen prikkelt.

[Lees meer…] overEen Unique Selling Proposition?

  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Recente berichten

  • Merkarchitectuur: het opbouwen van klantvertrouwen
  • Veranderen doe je zo!
  • Actuele vraagstukken
  • Hoe kom ik boven aan in Google? Relevantie!
  • Een Unique Selling Proposition?

Categorieën

  • Branding (8)
  • Design (1)
  • Identity (4)
  • Markt (8)
  • Online (1)
  • People (4)
  • Publiek (1)
  • Uncategorized (1)

Contact

M +31 653 197 827
info@identityconsulting.nl

Links

LinkedIn
Privacybeleid

Copyright © 2025 · Identity Consulting bv By Hans Paul Brandt · WordPress · Log in