Auteur: Hans Paul Brandt | Amsterdam
Uitgangspunt is een ervaren mismatch tussen vraag en aanbod.
12 vraagstukken die ik actueel bij mijn relaties aantref draaien allen rond de match tussen vraag en aanbod.
- Onze identiteit en positionering is niet duidelijk binnen en buiten ons bedrijf.
- De uitstraling en communicatie is niet in lijn met de koers van het bedrijf.
- Naamsbekendheid en imago van het merk passen niet bij de ambities van ons organisatie.
- Bij ons bestaat een mismatch tussen corporate identity en imago.
- In onze sector c.q. markt zien we disruptieve ontwikkelingen op zich af komen, onze organisatie moet toekomstbestendig worden. Hiervoor dienen we ons krachtenveld beter te begrijpen.
- Als start-ups willen doorgroeien naar nieuwe fase van volwassenheid.
- Onze organisatie is door overnames te gefragmenteerd geraakt. Qua merk en als team. Het portfolio en marktbenadering kent te weinig samenhang.
- We willen maximale waarde creëren om aantrekkelijk voor een overname te worden.
- Onze organisatie is recent onderdeel geworden van een grotere onderneming. Hoe dienen we ons in de nieuwe context te begrijpen.
- Marketing en communicatie inzet is nodig om afgegeven verwachtingen te realiseren.
- Marketing en communicatie is bij ons sales support en kent onvoldoende strategisch kader.
- Ons team marketing en communicatie moet verbeteren om met het tempo van ons bedrijf mee te kunnen.
Lees meer artikelen van identity consulting.